Julkisiin tiloihin Tiedote COVID-19

Tiedote COVID-19

Covid-19-pandemian maailmanlaajuisessa leviämistilanteessa Gerflor on reagoinut nopeasti varmistaaksemme henkilöstön ja yhteistyökumppaneidemme turvallisuuden sekä samalla tarjotaksemme myös asiakkaillemme parhaan mahdollisen palvelutason.

Asiakaspalvelumme, myyntihenkilöstömme sekä muu henkilöstömme jatkavat toimintaansa toiminnan ylläpitämiseksi, tilanteen läpi viemiseksi sekä valmistautuvat kriisien jälkeiseen toipumiseen.

Haluamme kiittää kaikkia kumppaneitamme heidän ymmärryksestään ja uskollisuudesta tuotteitamme, henkilöstöä ja tuotemerkkejämme kohtaan tässä ennennäkemättömässä tilanteessa ja vakuuttaa heidät meidän täydellä ja pitkäaikaisella sitoutuneisuudella.

Tiedote rahtihintojen nousun vaikutuksista Gerflor Oy:n hinnoitteluun

Arvoisa asiakas,

Yhteistyökumppanimme Schenker on 2.4.2020 ilmoittanut ottavansa käyttöön poikkeuksellisen kapasiteettilisän ulkomaan tuontirahdeissaan. Tämä rahtilisä on poikkeuksellisen suuri ja sillä on myös merkittävät vaikutukset Gerflor Oy:n toimituskustannuksiin.

Koko tiedotteen koskien Schenkerin kapasiteettilisää voitte lukea Schenkerin nettisivuilta:

Yllä mainitun syyn takia joudumme valitettavasti lisäämään toimituksiimme 13.4.2020 alkaen poikkeuksellisen rahtilisän. Poikkeuksellinen rahtilisä, jonka lisäämme jokaiseen toimitukseemme 13.4.2020 alkaen on 0,5% toimituksen sisältämien tuotteiden arvosta.

Edellä mainittu rahtilisä ei koske pientoimituksia. Pientoimitusten rahdit pysyvät ennallaan.

Tämä lisä on voimassa toistaiseksi ja tilanteen niin salliessa tulemme poistamaan tämän poikkeuksellisen rahtilisän.

Timeline Photos
Malgré la météo, carton plein pour l’#OpenFrance3x3 !!! Merci à tous nos partenaires @GRDF @Caisse_Epargne @MAIF @WilsonBasktball @Jumpman23 et @GerflorGroup de nous avoir accompagnés sur toute cette Superleague @3x3Ffbb 2019 !!! https://t.co/bGq8eDyYLm
Back to school ! 🎓 #Gerflor #flooring #floors #backtoschool #inspiration #decor Pencils, laughs, notebooks, teddybears, chalks and tears are coming back again in the playgrounds and classrooms on this very special day! This year, don't be afraid of paint stains or dirty shoes : whether at home or at school, all our floors are certified easy to clean 😉 ⚡ We wish every children and their parents a lot of fun during this new school year! 🎒 product reference: linoleum collection